Dostawa w Polsce

  1. Zamówiony towar w sklepie internetowym blackgames.pl wysyłany jest do Klienta w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 natychmiast po złożeniu zamówienia (płatność przy odbiorze), bądź też niezwłocznie po zaksięgowaniu środków (opcja przedpłaty na konto) na koncie firmowym sklepu.
  2. W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, bedą one dostarczone w jednej paczce, a kupujący płaci tylko za jedną przesyłkę. Na życzenie Klienta możemy wysłać kilka paczek.

Zamówiony towar dostarczany jest przez:

  • Firmę kurierską DPD Polska
  • Odbiór osobisty
  • Paczkomaty 24/7

Koszty przesyłki:

Sposób i przewidywany czas dostawyForma płatnościKoszt przesyłki
Kurier DPD Polska ¹
1 dzień roboczyFirma kurierska Siódemka S.A.
przelew,

karta – PayU
(prowizja 2,9%) przy odbiorze
 14,00 zł 20,00 zł
Paczkomaty 24/7
1 dzień roboczywięcej…
przelew,karta – PayU
(prowizja 2,9%)
10,00 zł
Odbiór osobistygotówka, karta0,00 zł ²

1. Wysyłka za pośrednictwem DPD Polska z powodu ograniczeń czasowych nałożonych przez firmę kurierską, jest realizowana w dni robocze do godziny 14:30. Wszystkie późniejsze zamówienia przechodzą na kolejny dzień roboczy.

2. Wszystkim klientom płacącym za towar w sklepie stacjonarnym, za pośrednictwem terminala płatniczego, doliczana będzie dodatkowa opłata w wysokości 3% od kwoty zakupu.

Reklamacje i zwroty

Dział Reklamacji i Zwrotów
Black Games – magazyn
ul. Rzemieślnicza 38
41-400 Mysłowice

Zwroty / Odstąpienie od umowy kupna:

  1. Zgodnie z Ustawą z 24 czerwca 2014 roku “O Prawach Konsumenta”, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Klient powinien złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu w niepogorszonym stanie w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Płyty CD, płyty DVD, programy komputerowe zapisane na nośnikach muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko).
  2. W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać po wcześniejszym kontakcie z nami wraz z otrzymanym paragonem i pisemnym odstąpieniem od umowy na którym podany zostanie numer konta do zwrotu kwoty. Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona w ciągu 7 dni po otrzymaniu przesyłki. 
  3. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatów lub za pobraniem. 

Reklamacje:

  1. Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne, bądź klient stwierdza niezgodności towaru z umową, prosimy odesłać reklamowany przedmiot wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą i opisem przyczyn reklamacji.
  2. W przypadku, gdy opakowanie (koperta bąbelkowa, karton tekturowy, inne) nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. 
  3. W przypadku reklamacji, gdzie uszkodzenie, wada fabryczna jest możliwa do stwierdzenia tylko w momencie użycia przedmiotu, do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokumenty sprzedaży (paragon lub faktura) wraz z opisem usterki. W momencie potwierdzenia zaistniałej usterki przez blackgames.pl, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. W przypadku niemożności wymiany uszkodzonego przedmiotu blackgames.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.
  4. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie blackgames.pl, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
  5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, ponowny koszt przesyłki ponosi klient zgodnie z cennikiem na stronie www.blackgames.pl.

Zwrot pieniędzy:

  1. Zwrot pieniędzy wynikający z rezygnacji z zakupu lub reklamacji zostanie dokonany w ciągu 7 dni po weryfikacji przesyłki przez obsługę działu zwrotów i reklamacji w następujący sposób:
  • jeśli zamówienie opłacone było przelewem on-line – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew
  • jeśli zamówienie opłacone było przelewem w Urzędzie Pocztowym (druk wpłaty) lub za pobraniem – zwrot pieniędzy nastąpi po podaniu przez klienta niezbędnych danych do realizacji przelewu na konto bankowe.
  • zwrot pieniędzy nie jest realizowany po przez przekaz pocztowy.